Vycházka s Kennym

01.08.2010 22:30

Dneska za námi opět přijel náš kamarád Kenny s Jíťou. Již tradičně jsme na vycházku vyrazili od rybníka, následně jsme obešli velký okruh po cyklostezce. Cestou jsme s Jítou probraly spoustu věcí, jak jinak, než hlavně těch týkajících se pejsanů, stihly jsme potrénovat Sárinku, aby nešla po cyklistech, a většina pokusů byal dokonce úspěšná, bohužel ve chvíli, kdy kolem nás jel traktor, jsem znervózněla, a hned mi bylo jasné, že na mou směsici povelů Sárča prostě nezalehne a nezůstane. Naštěstí po pár metrech opravdu zalehla, ale byly to nervy. S sebou jsem si vzala disky na frisbee, a po té, co se jak Sárča tak Kenny mohli přetrhat, jen aby talíře získali, krásně za nimiběhali ( teda Kenník, ten chytá nádherně, ale i Sárči se občas povedlo talíř chytit:). Nakonec jsme vycházku zakončili maličkým ,,tréninkem" frisbee u rybníka. Samozřejmě já šikovná jsem hned hodila disky do vody, ale Kenny zachránce je tam nenechal. Za zmínku stojí parádni hod Jíti, kdy hodila roller, ten se zatočil k rybníku, ozvalo se strašné šplouchnutí - nikdy už asi nezjistíme, jestli Kenník do vody skočil nebo tam spadl nedobrovolně. Každopádně se oba dva snažili a byli moc šikovní. Byl to příjemně strávený večer, těšíme se někdy příště:).


Kačka+Sárča&Heavy