Víkendovka agility

31.10.2010 14:02

Dneska jsme se Sárčou absolvovaly část z víkendovky agility v Amonře pod vedením Carla Magnoli a Martiny Klimešové. Celá akce trvala od pátku, my jsme se ovšem domluvily s paní, která kvůli práci nemohla zůstat do neděle, že jeden den potrénujeme místo ní.

 Nejdřív jsme trénovaly s Carlem spojení několika tunelů, což Sárči šlo, jen já jsem jí to kazila a nestíhala:D. Carlo ale Sárinku chválil. Druhá sekvence, skládající se ze tří skoček, byla pod dozorem Martiny. I tam byla Sára šikovná, a i tam to ztroskotávalo na mém vedení...přesto i Martina říkala, že když to srovná s tím, jak jsme začínaly, tak super, že Sára běhá mnohem rychleji a lépe. Mezi sekvencemi jsme šly na menší procházku s kámoškami Blankou a Cailin, ještě jsme si také poslechly instrukce k metodě ,,two on two off" a pak už nás čekal oběd, během kterého se Sárka prospala. Potom jsme šly ještě individuálně trénovat slalom, párkrát proběhnout tunýlky a fotit.

Moc se mi trénink líbil, Sáruš vypadala šťastně, běhala suprově, a co mě těší nejvíc, tak že se mě poslední dobou začínají ptát lidé, kde jsem nechala tu línou znuděnou bojácnou Sárinku, že se z ní teď stal úplně jiný úžasný pes:)).

 

Video: https://www.stream.cz/profil/seznam.cz/vasickova.kata?video_id=529001


Kačka+Sárča&Heavy