Poslední prázdninové tréninky

31.07.2010 22:29

Uplynulý týden byl ve znamení tréninků. Jelikož se jednalo o naše poslední prázdninové trénování, o to intenzivněji probíhalo:). Všechny tréninky jsme absolvovaly pod vedením Janči. Tady přidávám stručné shrnutí:

 

Úterý - agility

Tréninku se s námi účastnil ohař Charlie se svojí paničkou, ti už jsou ale pokročilí, takže jsem si každý trénoval to svoje. Ze začátku pro nás Janča připravila dvě sekvence složené z tunelů, skoček a áčka - jednoduchou a složitější. Měla jsem velkou radost, občas se sice Sárča na překážku netrefila, ale pro mě bylo důležité jedno -  po dvou týdnech se rozběhla a přestala se tvářit, jakoby jsem ji na agility brala za trest. Konečně aspoň trošku připomínala borderu i něčím jiným, ne jen vzhledem:D. Obě dvě sekvence jsem vcelku pěkně procvičily, a pak už jsme šly na zóny, slalom, houpačku a techniku skoku. U zóny už celkem chápe, co se po ní chce, už to vypadá lépe. Slalom děláme metodou 2x2 a je to totéž, co zóny -zdárně se blížíme do cíle prvního kroku. U houpačky nastal malý problém - neuvědomila jsem si, že ji Janča nedrží, takže jsem ji se Sárkou pustila. Kdo nás zná, asi si dovede představit, co to pro Sáru znamenalo. Strašně se vylekala, nicméně zatnula zuby a zvládla ji ještě párkrát přejít. I to je pro nás obrovský úspěch. A i u techniky skoku jsme zaznamenaly nepatrné zlepšení.

 

Středa - agility

Trénink probíhal obdobně jako v úterý, s tím rozdílem, že jsme byly samy. Opět na úvod sekvence, pak zóny, slalom, houpačka a technika, na závěr ještě proběhnutí pár tunýlků. Opět byla Sárča veselejší, snad jen u houpačky si moc dobře pamatovala místo, které se včera nepovedlo, ale i to jsme překonaly. A na závěr jsme se ještě potkaly s kamarádem Kenníkem a chvilku se dívaly, jak mu běhání skvěle jde.

 

Čtvrtek - poslušnost

Tato hodina byla speciální, nejednalo se o normální trénink. Byla to lekce hlavně kvůli Heavy - třičtvrtě hodiny povídání o tom, jak se štěňátkem začít cvičit, o jeho výchově, o důležitých věcech, na které bych si měla dávat pozor a tak dále. Další čtvrt hodinka měla sloužit k vyzkoušení si her, které jsme probrali - já jsem na hodinu společně s mamkou vzala Sárču - Hevča ještě kvůli absenci očkování zůstala doma. Něco nám se svým pejskem ukázala i Janča, a já myslím, že to byla moc přínosná debata, kdy jsem si připomněla starší věci, které už jsem znala od Sárinky, dověděla se novinky a ujasnila si nejasnosti, které jsem ve výchově štěňátka měla. S Heavy už se snažíme pilně cvičit a spoustu věcí uplatním i u Sárči.

 


Kačka+Sárča&Heavy