Podzimní bláznovství

27.10.2010 17:10

V neděli jsme se se Sárčou zúčastnily neoficiálních závodů agility pořádanými kluby KK Valtice a KK Dubňany. Vyrazili jsme společně s mým dědou, na místě jsme se pak potkaly s Terkou a Peťou. Jak už to na závodech chodí - běžely jsme tři běhy: hru ( tuneliádu ), jumping a open. Měla jsem strach, že mi Sára uteče za dědem, proto na první běhy odešel, ovšem před třetí překážkou hry Sárinka neomylně zamířila k místu, kde předtím stál, bohužel, zbytek parkúru už doběhla vcelku pěkně.  Druhý jumping nebyl dobrý, sice se mě Sára už držela, ale většinu překážek jsme vzaly z jiné strany, měly jsme strašně moc chyb, hrozný čas. A open to samé:). Ve všech bězích jsme obsadily poslední nebo předposlení místa.

Přesvědčila jsem se, že ještě ani jedna z nás není připravená závodit, tratě byly obtížnější, než trénujeme, já jsem Sáru špatně vedla, byla jsem nervózní, ona to věděla...takže to dopadlo tak, jak dopadlo. Nicméně věřím tomu, že se nám to všechno podaří dotrénovat a zvládnout, já jsem ráda, že Sárinka se mnou tak náročný den vůbec vydržela a zvládla něco zaběhnout, teď už musíme jen trénovat, trénovat a trénovat:).

Obdržely jsme cenu rozhodčího za nejdéle strávený čas na parkúru:D.

Musím ale říct, že přes to všechno se mi závodní atmosféra moc líbila, akce byla dobře zorganizovaná, potkaly jsme známe a taky vyšlo docela pěkné počasí. Na závěr musím poděkovat Peti, která nás podpořila, prošla se mnou všechny parkúry, pomohla mi a poradila:). A i když si myslím, že jsme první závody zbytečně uspěchaly, jsem aspoň ráda za novou zkušenost, která se vždycky hodí:).

Na video se můžete podívat tady.


Kačka+Sárča&Heavy