Návrat

02.10.2010 11:20

Tak jsem se včera vrátila z týdeního studijního a poznávacího zájezdu do Anglie ( konkrétně tedy Londýn a okolí ). Bylo to, jak by řekli tamní mluvčí, ,,absolutelly fantastic". Počasí jakž takž vyšlo, krásné památky, obchody, spousta angličtiny, úžasná hostitelská rodina.

A také se zde projevil původ border collií. Borderky pochází z hranic Skotska a Velké Británie, a můžu říct, že tolik border u nás nepotkáte. Ve městě jsem jich viděla spoustu, všechny černobílé. V den odjezdu jsem se s majitelkou dvou borderek dala do řeči, lidé jsou tam velmi vstřícní, tak jsem se s holkama mohla pomazlit a paní vyprávěla, jak dělají agility a další sporty. A když jsem se jednoho večera zeptala mé hostitelské paní Carol, jestli o těchto psech něco ví, spustila dlouhý proslov o tom, že její syn borderky miluje, že všichni ví, že jsou to nejinteligentnější psi, a vyprávěla o tom, jak hojně jsou v Anglii využívány k pasení.

Z tohoto vyplývá, že krása a inteligence borderek je tak rozšířená, že je milují lidé na celém světě:).


Kačka+Sárča&Heavy