LVT Svojanov 2011

11.07.2011 00:15

První prázdninový týden jsme se již podruhé zúčastnily výcvikového tábora ve Svojanově.

Tento týden jsem jela strávit společně se Sárinkou za cílem potkat staré známé, poznat nové, pokročit ve výcviku a užít si spoustu zábavy. Všechno se mi vyplnilo do posledního detajlu. Sešla se skvělá parta a my jsme si to opravdu užily.

Napsala bych pár slov, takový průřez celou akcí. V sobotu jsme vyrazily společně s Pájou a Flynnem s našimi rodiči, kteří nás vezli, a všichni čtyři jsme se ubytovali v tak dobře známém areálu. Z okolních chatek už na mě mávaly známé tváře a vše působilo velmi příjemně. Bohužel už při rozřazování do skupin agility se začal zvedat vítr, počasí se na nás asi domluvilo a první 3 dny nám pršelo. To bylo nepříjemné, tréninky probíhaly, jak to zrovna vyšlo, byly také přednášky a každý večer jsme trávily s holkama v restauraci, abychom se aspoň trošku zahřály čajem nebo horkou čokoládou. Počasí se ovšem během pár dní umoudřilo, takže do konce tábora už bylo krásně, skoro až moc krásně a nastala ty klasická svojanovská vedra.

           

My jsme se Sárčou trénovaly hlavně agility a vystavování, zkusily jsme však i poslušnost, flyball a frisbee.

Na agility jsem nás přihlásila do skupiny začátečníků pod vedením Dominiky Poláčkové. Ze začátku byly tréninky poněkud rozpačité, snad tím, že si musela oťukat, kdo co umíme, záhy ale Sárču odhadla a stavěla nám takové sekvence, které nám ve většině případů parádně sedly. Tady musím říct, že jsem zaznamenala asi největší pokrok. Sára se skvěle rozběhala, konečně jsem viděla, že ji agi baví, uznání se nám dostalo i od ostatních přihlížejících, ještě loni byla Sárča ,,fena, co neběhá“, podle mě obrat o 180 stupňů. Domča nám stavěla hodně parkury s tunýlky, kde se Sárča mohla pořádně rozběhnout a prostě si to užít. Mám z ní obrovskou radost, tady mě potěšila.

            Na vystavování jsme se celý rok těšily, hlavně na úžasnou Libušku Brychtovou, která opět nezklamala a z jejích tréninků a přednášek jsme si odnesly spoustu nového. I ta mi přiznala, že měla nejdříve pochyby, jestli tohle je opravdu Sára, že se z ní za ten rok stal úplně jiný, vnímavý pes.

            Na poslušnost jsem chtěla chodit, ale tady jsem naopak na Sárce viděla, jak se jí do toho nechce, je unavená, a tak jsem se rozhodla zbytečně nám tímto pobyt nekazit a nenervovat se :D. Jednou jsme ale využily přítomnosti Vaška Ulvera, který pomáhal s přípravou na zkoušky. Sice jsme se moc nepředvedly, ale dal mi cennou radu, která mi doufám pomůže v další snaze v kynologii. Jednou jsme k němu zašly na obrany, ale to už byla Sárča po celém dni úplně hotová a tak mi řekl, ať ji raději nechám odpočinout.

            Na flyballu jsme z časových důvodů a vytíženosti byly také jen jednou, takže jsme zkoušely pouze odběhy přes 3 překážky. Sárka viděla tento sport poprvé a myslím, že byla nadšená, v budoucnu bych ho ráda určitě ještě alespoň zkusila.

            A konečně naše oblíbené frisbee. Stejně jako loni nás i letos trénovala Kačka Růžičková. Každý den probíhaly tréninky po obědě jen pro lidi, večer pak i pro psiska. Učili jsme se různé hody a zahráli si ultimate. Se Sárčou jsem byla na frisbee myslím 2x, zkoušely jsme skok na záda a různé přeskoky, Káťa mi říkala, že se Sáruš od loňska hodně zlepšila v chytání.

            Také jsem se zúčastnila pár přednášek, z kterých bych vyzdvihla kromě Libuščiného vystavování a vztahu se psem také povídání Stáni Jansové na téma problémoví psi, které na mě udělala opravdu velký dojem.

Jinak se chodilo na menší procházky, k rybníku, do restaurace – rozhodně jsme se celý týden ani trochu nenudilyJ. Sárinka se letos opravdu snažila, byla hodná, ve všem mi dělala obrovskou radost.

 

Jako každoročně proběhly táborové závody v agility, frisbee, coursingu a táborová výstava. Já jsem se se Sárčou v pátek zúčastnila frisbee a výstavy, v sobotu agility. Frisbee nám nevyšlo, možná ze mě cítila nervozitu, o disk měla zájem, ale nechytala. Tak jsem pak ještě měla možnost zkusit soutěž v házení do dálky, ale tam sem také vypadla hned, protože neumím dobře házet:-O.

Na výstavě jsme se také nedostaly do užšího výběru, ale byla to parádní příležitost sledovat skvělé výkony ostatních vystavujících.

Zato na agi byla Sárča úžasná. Do kategorie medium začátečníci jsme se přihlásily nakonec jen dvě, z toho holčina, co byla proti nám, už běhala v pokročilých. S její borderkou běhaly rychleji, ale nám se podařilo zaběhnout 2 čisté běhy a tudíž obsadit nádherné 1.místo v kategorii začíátečníci. První pohár z agility a krásná kokarda k tomu. Měla jsem velkou radostJ.

 

Kdybych měla zhodnotit celý týden, byl to krásný čas strávený s úžasnými lidmi a skvělými psy. Sešla se opravdu dobrá parta, jmenovitě hlavně Pája s Flynnem, Peťa s Eliškou, Klárka s Amy, Aďa s Rose, Markétka s Erikem, Evča, Nikča, Ivet a všechna jejich psiska….už ani nevím, kdo další, určitě bych na někoho zapomněla, prostě vám všem moc děkuji za nádherný SVOJANOV 2011!!!


Kačka+Sárča&Heavy