LVT Svojanov 2010

17.07.2010 15:18

 Letos jsme se Sárčou poprvé vyrazily na psí výcvikový tábor do Svojanova. Celý týden nám dělala společnost Peťa s Casey a Kíša s Dennym. Hned první den se za námi přijeli podívat také Monča s Kájem a s Azinkou. Ze začátku byl menší problém, a to, že Dennyho nezajímalo nic jiného než Sárča, která právě byla v posledních dnech hárání. I z toho důvodu jsme měly chatku samy pro sebe. Ale myslím, že do konce tábora se s tím Denny statečně srovnal a všechno bylo v pořádku.

Po celý tábor jsme měly možnost vyzkoušet si spoustu nejrůznějších aktivit. My jsme se Sárkou trénovaly hlavně agility a vystavování, ale našel se čas i na coursing, dogfrisbee, obrany, dogdancing a poslušnost. Všechny tréninky se mi moc líbily, vyzdvihnout bych chtěla snad jen vystavování s Libuškou Brychtovou. Tato dáma mi dala na výstavy úplně jiný pohled, přesvědčila mě o kvalitách Sáry. Je to osoba, která umí přehlédnout nedostatky a zaměřit se na přednosti. Setkání s ní si nesmírně cením, stejně tak jako všech rad, co nám dala. Takovou ženskou nepotkáte každý den. Na agi mi Sárča dělala velkou radost, zrychlila, zvládla obtížnější sekvence, než u nás na cvičáku a běhala s větším nasazením. I v ostatních aktivitách jsem byla moc spokojená.

Hlavně jsem byla ráda, že Sáruš zvládla první týden bez rodiny. Měla jsem trošku obavu, jak bude reagovat, ale otrkala se a myslím, že i ona si našla chvilky, kdy byla opravdu šťastná. Dokonce jsme také nafotily snímky, které by měly vyjít v časopise Pes, přítel člověka ( srpen ).

Na táboře se konaly i závody. My jsme se zúčastnily všech. Nejdříve bylo dogfrisbee – vzhledem k tomu, že jsme se Sárčou začaly házet teprve den před závody, byly jsme se opravdu jen zúčastnit, a mě těšilo jen to, že má o talíř zájem, snaží se a dokonce mi ho i docela vrací. Neměly jsme ani jeden chycený hod, ale pro mě byla Sárinka můj vítěz. Následovala soutěž v hodu do dálky, no, já neumím házet, takže taky nic moc. Večer se konala táborová výstava. Byla rozdělena do několika kategorií, my jsme byly začátečníci velkých plemen, a dále jsme šly ještě v kruhu border collií. Moc mě potěšilo, že Sára jako jediná borderka postoupila do užšího výběru, konkurence byla ale opravdu velká, tak jsme hned v dalším kole skončily. Poslední den se konal závod v coursingu, kde byl problém s technickým zařízením, takže než se naviják rozjel, většina psů byla dokonale unavená. I tak si Sárča zaběhla pro mě krásný běh v kategorii pokročilí, ovšem bez umístění. A poslední závody byly agility. Na nás začátečníky čekala dráha v podobě deseti překážek, postavená z tunelů a skoček. Sárinka byla šikovná, bohužel jsme si vysloužily dvě odmítnutí, za jedno jsem mohla já, protože jsem ji málo navedla na překážku, a za druhé může náhoda. Někomu totiž k překážce pravděpodobně upadl pamlsek, protože tam více psů, ne jen Sárča, začalo čmuchat. I tak jsme ale obdržely pro nás krásné 6. místo z 11 týmů.

Celý tábor hodnotím velmi kladně, byl to úžasný a nezapomenutelný týden, na kterém jsme poznaly spoustu skvělých lidí a psů, sehrály se a získaly spoustu zkušeností. I přes to, že ke konci už jsme byli všichni vyčerpáni a unaveni, jsme si to parádně užily, děkujeme Kíše a Peťi za úžasnou společnost, a zvlášť Peti ještě za to, že díky ní jsme měly možnost tábora se zúčastnit. Holky, příští rok zase!!

 

 

Náš program:

 

SOBOTA:

  • 20:00 – coursing

NEDĚLE:

  •   6:30 – agility
  • 13:30 – frisbee
  • 16:00 – agility
  • 19:00 – obrany
  • 21:00 – ultimate

PONDĚLÍ:

  •   6:30 – agility
  •   9:00 – vystavování
  • 13:30 – frisbee
  • 16:00 – agility
  • 19:30 – coursing
  • 21:00 – přednáška ( vystavování )

ÚTERÝ:

  •   6:30 – agility
  • 13:30 – frisbee
  • 20:00 – přednáška ( vystavování )

STŘEDA:

  •  9:30 – měření
  • 15:00 – ultimate
  • 16:00 – dog – dancing
  • 16:30 – přednáška ( pozitivní motivace )
  • 19:30 – obrany
  • 20:00 – poslušnost + dog – dancing

ČTVRTEK:

  •  6:30 – agility
  •  9:30 – vystavování
  • 13:30 - frisbee
  • 14:45 – přednáška ( klikr )
  • 16:00 – agility
  • 19:00 – dogfrisbee
  • 20:00 – coursing
  • 20:30 – přednáška ( vystavování )

PÁTEK:

  •  6:30 – agility
  •  9:30 – vystavování
  • 13:30 – dogfrisbee závody
  • 19:00 – výstava
  • 21:00 – promítání videa z vystavování

SOBOTA:

  •  6:30 – coursing závody
  •  9:00 – agility závody

Kačka+Sárča&Heavy