Krajská výstava psů Žebětín

24.07.2010 13:14

Dnes jsme se se Sárčou účastnily krajské výstavy psů v Žebětíně. Nastoupily jsme v mezitřídě, kde jsme dohromady byly 3 feny. Výběr měl pan rozhodčí opravdu pestrý - blue merle, černobílá a sable. Do kruhu jsme nastoupily dobře, bohužel pak byl problém s klusem - Sára se zastavovala a nechtěla běžet, a to taky pan rozhodčí náležitě okomentoval. To už jsem nám moc velké naděje nedávala. Po posouzení nás ocenil známkou V, takže jsem byla spokojená. Víc už jsem nečekala. A pak se to stalo - udělil nám ocenění V1, vítěz třídy (VT). S tímto jsem tedy opravdu nepočítala a byla jsem z toho vedle, takže jsem si bohužel nepohlídala čas a na běh o krajského vítěze jsem přišla později. Už ten nástup nebyl příliš přesvědčivý, takže jen po kratičkém proběhnutí udělil rozhodčí titul feně ze třídy otevřené. Já jsem ale byla šťastná, toto mi stačilo. Je mi jen líto toho předvědení - pan rozhodčí nějakým lidem o Sárči říkal: ,,Sakra...ta je nejhezčí, a běží si, jen když se jí chce." Také moc gratulujeme paničkám od Cory a Cailin ke krásným posudkům a děkujeme Kenníkovi, že nás přišel s pánečky podpořit. Posudek najdete v sekci Výstavy.

 


Kačka+Sárča&Heavy