Krajská výstava psů Vyškov

19.03.2011 12:52

Dneska jsme vyrazili s mamkou, dědou a holkama na krajskou výstavu do Drnovic, což je vesnička kousek od Vyškova. Border collie pro tentokrát posuzovala Božena Ovesná.

Sárinka ve třídě otevřené opravdu zářila. Měly jsme 3 konkurentky. Hned jakmile jsem Sárču postavila před paní rozhodčí a zapisovatele, všichni se pousmáli a rozhodčí pronesla: , Ááá, tak tohle je krásná fena, to teda fakt je´. Proběhly jsme se, nechaly napsat posudek a pak už jsme v řadě čekaly na pořadí. Zapisovatelka rozhodčí řekla: ,Takže teda první, druhá, třetí, čtvrtá´- přičemž u slova první ukázala na Sáru. Pak k nám přistoupila paní rozhodčí a v poslední chvíli nám nakonec udělila, pro nás neméně krásné, 2.místo se slovy, že je to jen kvůli stojatým uším, jejichž posazení se jí asi u Sárči nelíbilo.

Heavy měla ve třídě mladých 2 konkurentky. Jelikož rozhodčí byla spíše na lehčí typy, Heavy ji až ták moc neokouzlila. Nicméně známku výbornou také dostala. Skončily jsme na 3.místě, kdy nám rozhodčí řekla, že je poznat velký věkový rozdíl, Hevča bude mít 10 měsíců, kdežto její konkurentky byly přes rok staré.

 

Já jsem moc spokojená a radost mi udělaly obě holky. Sárča neskutečnou, protože když jsem viděla feny v její třídě, nedávala sem nám žádné naděje. A Hevuška se taky snažila, až doroste, bude to určitě ještě lepší.

Posudky najdete v sekci obou holek.

 

 


Kačka+Sárča&Heavy