Klubová výstava&akce Dítě a pes

27.09.2011 23:16

Celý minulý víkend se odehrál ve znamení psích akcí. V Sobotu jsme s oběma holkama vyrazily na klubovku do Zbraslavi. Mile nás překvapilo prostředí, bylo tam opravdu krásně, spousta místa a do toho ještě vyšlo nádherné počasí.

Celou výstavu posuzovali 2 angličtí rozhodčí, ve dvou kruzích to tedy i přes velký počet přihlášených psů rychle odcípalo. Já jsem šla nejprve s Heavynkou ve třídě mladých, a pak se Sárinkou ve třídě otevřené.

Tentokrá napíšu o obou holkách zároveň, protože mi přijde, že obě posuzování měla velmi podobný průběh. Holky dostaly pěkné posudky, obě známku VD, přičemž u Hevči za to asi zase může její veselý ocásek, u Sárči tentokrát barva merle, kterou podle mě paní rozhodčí neuznávala, podobně dopadla i většina ostatních merlin. Obě dvě se ale krásně předváděly, měla jsem z nich velkou radost:)).

 

V neděli jsme se zúčastnily akce Dítě a pes, pořádané Domem dětí a mládeže v Tišnově při příležitosti jeho narozenin. Byla jsem požádána, jestli bych mohla vystoupit jako zpestření dětského programu. Dlouho jsem přemýšlela, nakonec jsem s Hev nacvičila dvě vystoupení - dogdancing a dogfrisbee.

Měla jsem velké obavy, bylo to naše první veřejné vystupování, ale Hevča to zvládla naprosto skvěle, perfektně se na mě soustředila a cvičila s chutí. Samozřejmě vystoupení nebyla úplně dokonalá, ale já jsem za takovýto start na Heavy pyšná, je to moje šikulka:).

 

Video:

https://www.stream.cz/uservideo/615528-vystoupeni-na-akci-dite-a-pes

 

 


Kačka+Sárča&Heavy