Intercanis Brno

22.09.2011 22:37

Předminulý víkend jsme se s holkama a mamkou zúčastnily další brněnské výstavy. Dá se říct, že trénink neproběhl prakticky žádný, to jsem si vyčítala a zmocnila se mě mírná nervozita.

U kruhu jsme potkali pár známých, připravily jsme se, čas utíkal celkem rychle, takže za chvilku už jsme stály s Hevčou v kruhu já, se Sárčou před kruhem mamka...to je tak, když máte dvě fenky v třídách hned po sobě jdoucích, čas na výměnu psa opravdu není dlouhý a musíte myslet hóóódně dopředu:D.

 

S Heavynkou jsem tedy nastoupila v mezitřídě, posuzoval náš oblíbený pan Krinke, proběhly jsme pár koleček, pak si nás pan Krinke prohlédl, a pak zase běh. Hev byla moc šikovná a v pohodě, ona si prostě cvičení jakéhokoliv druhu užívá:). Bohužel,  rozhodčího její kukuč zdaleka neokouzlil tak, jak okouzluje mě, do toho ten náš vysoko nesený ocásek, pár dalších vad, kterým moc nepřidal ani fakt, že jsem mladou Heavy naprosto neuváženě příhlásila do vyšší třídy, než kam mohla....bylo z toho VDčko a z 5 fenek jsme se jako jediné nevešly k číslům vítězů.

 

Nastala rychlá výměna, ve které mi pomohla i kamarádka Lucka Jelínková - děkuju!!!:) a já už stála v kruhu se Sárčou, běhala kola a podruhé zdravila pana Krinkeho. Sárku má rád, to je vidět...dostaly jsme pěkný posudek, a za chvilku už jsme se po přemisťování v řadě dostaly na nádherné 3.místo!!! Byla jsem moc ráda, jediné, co k absolutní radosti chybělo, byla známka V. Dostaly jsme VD, protože se Sárinka nemohla předvést v celé své kráse. Kdysi na výstavě byly pod kobercem jakési železné kanály, já na ně dupla, a od té doby se citlivá Sárka bojí stoupnout na koberec v kruhu. Takže celou dobu byla vystrašená, přesto však statečně bojovala, bohužel přikrčenější pohyb byl znát, a tím jsme si vysloužily ,,strmé končetiny" a následně horší v pohybu. Škoda, myslím, že se nám konečně mohlo to naže vysněné V z národky povést, ale i tak jsem na ni strašně moc pyšná, že překonala svůj strach a dokázala získat tak pěkné umístění!!:)

 

Fotky, které nám fotila Lucka, zobrazíte zkopírováním odkazu do vyhledávače: https://garadenis.rajce.idnes.cz/Narodka-17.9.2011_Katka_Sarca_Heavy/

 

Fotky od Adriany Tesárkové, které tímto moc gratulujeme k vítězství v naší třídě s Rouzinkou:) : https://borderka-rose.rajce.idnes.cz/Narodni_vystava_psu_Brno_2011/

 

 

 


Kačka+Sárča&Heavy