Intercanis Brno 2011

10.07.2011 23:35

Již předminulý víkend jsme se s Heavynkou zúčastnily výstavy v Brně, nestihla jsem ovšem napsat článek, tak se k ní alespoň teď v pár větách vrátím. Nastupovaly jsme ve třídě mladých, kde s námi bylo ještě dalších 11 fen (ano, jak už bývá naším zvykem, i tentokrá jsme chytly téměř nejobsazenější třídu BOC:D).

Heavy byla supr, snažila se, přesto jsme dostaly od polské paní rozhodčí známku VD. Celkově mě výstava moc nepotěšila, přijde mi, že atmosféra výstav je čím dál tím nepříjemnější, všichni jdou jen za vítězstvím, a už se zapomíná na to, že výstava může být spojená i s milým setkáním a popovídáním si se známými lidmi. Také jsem nestačila zírat, co si někteří lidé dovolí k cizímu psovi...a co jsou schopni pro vítězství udělat.

Přesto jsem potkala pár tváří, které jsem ráda viděla:).

Do popředí se dostávají bordery, které se původnímu pracovnímu vzhledu a záměru poměrně vzdalují, a to si myslím, že všichni vědí, že já mám výstavní typy moc ráda, ale tohle už bylo i na mě moc:).

 

Posudek najdete v Hevčiné sekci výstav.

VIDEO

 

 

 

 


Kačka+Sárča&Heavy