Fotky z vycházky 5.3.2011

05.03.2011 20:35

Na dnešní vycházku jsem se vypravila s holkama po té, co jsem unavená dorazila z kytarové zkoušky, a kvůli zranění mamky jsme šly ještě k tomu samy. Holky přes město táhly, když jsme došly k rybníku, všude bylo plno lidí, kočárků.....chtěla jsem se vrátit domů. Svědomí mě ale donutilo jít alespoň ještě kousíček a neodepřít holčinám vycházku. A udělaly jsme dobře, na poli jsme potkaly Jirku s choďačkou Kammy https://kammy.jirkatesar.eu (já jsem je neznala, ale oni mě poznali, protože se znají s mamčou). Hevča si s Kammy brzy začla hrát a pořádně se vyběhaly. Sáruš se na hru tolik netvářila, ale vypadala spokojeně, běhala za klacíkama a prostě to bylo moc pěkné odpoledne, z kterého se místo plánované 20-ti minutové vycházky vyklubalo téměř dvouhodinové venčení.

Nesmím taky zapomenout, že Jirka vyfotil spoustu nádherných fotek, na které se můžete podívat na tomtu odkazu:


https://picasaweb.google.com/jirka.tesar/KammyABorderky?authkey=Gv1sRgCPnr2pvA4O3pmwE#

Moc mu za ně děkujeme!!

 


Kačka+Sárča&Heavy