Dogdancing Čebín

31.03.2014 08:18

O víkendu, v sobotu 22. 3. 2014, se konaly také zkoušky a neoficiální závod v Čebíně. A to přímo v mé režii. Celou akci jsem se rozhodla uspořádat, protože stále mám pocit, že na Moravě není tolik těchto akcí zastoupeno. Akce se krásně vydařila, počasí nám přálo a sluníčko dokreslovalo přátelskou atmosféru. Zúčastnilo se něco kolem 50 lidí (soužících+diváků), skládálo se 35 zkoušek a proběhlo 7 závodních sestav.

Zkouškaři byli pečlivě připraveni, a tak byla splněna spousta zkoušek na známku V. Moje Heavynka nastoupila celkem na 3 zkoušky - MD1, HtM1 a F1. U té první jsme se diskly, nicméně další dvě si opravila na známku Výborná. To, že jsem kvůli organizaci neměla tolik času, vždy mi ji mamka přivedla před zkouškou, rychle pohrát a už cvičit, zvládla skvěle. Z její práce jsem cítila radost. Do kategorie DwD1 jsem šla se Sárinkou, tam nám to bohužel nevyšlo a Sárka z taneční plochy utekla.

Další kategorií byl závod. Měli jsme možnost spatřit skvělé výkony a nápadité sestavy. V očích rozhodčí Emi Pospíšilové to nejvíce vyšlo Monice Mlčákové s čivavou Erikem, která obsadila první místo. Druhá příčka patřila Tereze Slovákové a border collii Aicovi, třetí cenu získala Kristýna Hrnčířová s Lindou. Všichni si odvezli krásné ceny od sponzorů

Celou akci dokumentovali dva fotografové, fotky Michaely Šístkové najdete tady, fotky od Dalibora Indry tady. Dalibor se společně s mým batrem Michalem, který zajišťoval techniku, postaral o VIDEO z akce. Videa ze zkoušek a závodů, výsledky, sponzory a další najdete na stránkách www.dogdancingcebin.webnode.cz.

 

Jsem moc ráda, že jsem si zkusila uspořádat něco takového, a také jsem ráda, že to tak vyšlo. Velký dík patří všem, kteří se na akci jakkoli podíleli - Martině Magnoli Klimešové za půjčení prostor, Janě Kořínkové za pomoc s přípravami, fotografům, technikovi a celé mé rodině za zajištění hladkého průběhu. Moc mě těší milé ohlasy spokojených pejskařů a třeba zase někdy v Čebíně bude pokračování :)

 

 


Kačka+Sárča&Heavy