Aktualizace+video

20.02.2011 21:42

Tak opět po čase přináším pár novinek - nic moc se u nás poslední dobou neděje. Chodíme na procházky,s Heavy trénuji doma triky a chodím na cvičák, kde holka udělala celkem pěkný pokrok ohledně chování k cizím psům. Sárinka hárá, a tak jsme natočily aspoň takové kratší video, kde cvičíme obraty u nohy, které jsme se učily pomocí bedýnky. Ještě je musíme pořádně dotáhnout na zkoušky, občas se daří lépe, občas hůř, ale času máme ještě dost:). Další ze cviků na videu jsou packy na nohou a dále ,,nečum". Tento cvik jsem poznala loni na Svojanově, Peťa s Cassinkou pod povelem ,,schovej se" a Kíša s Dennym ,,nečum". Já jsem se nakonec přiklonila druhé variantě:D.

Video: https://www.stream.cz/video/563738-sarca-triky

 

Dále rozvedu výše zmíněné - jak už jste možná někdo pochopil, se Sárčou se chystáme v květnu složit zkoušky ZOP, na které jsem nás nedávno přihlásila. Takže jen co dohárá, začneme pravidelně docházet na cvičák a snad se nám vše povede natrénovat.

 

A poslední, také už výše zmíněné:D - stejně jako loni jsme se i letos opět přihlásily na Výcvikový tábor Svojanov. Díky pohotovosti Peti máme zajištěná místa, protože, jak jsem zjistila, tábor už je plně obsazen, a to je teprv únor! Neskutečné! Každopádně se už teď strašně moc těším:).


Kačka+Sárča&Heavy