KVP Žebětín 2011

24.07.2011 09:51

Již podruhé jsme se letos zúčastnily Krajské výstavy psů v Žebětíně. Nejprve musím moc pochválit organizaci i prostředí, vše se stejně jako loni vydařilo a výstava měla velmi příjemnou atmosféru. Obě moje holky se snažily, byly šikovné a dopadly krásně:).

 

Heavy nastoupila v třídě mladých, celkem tam byly 3 feny. Celou dobu jsem se snažila využívat znalostí ze Svojanova, takže jsme si parádně užily  běh po kruhu a zkusily nově naučený vnitřní obrat. Paní rozhodčí to ocenila komentářem, že je fena výborná v pohybu a i jinak se jí Hevča moc líbila. Chtěla si jí pohladit a mazlit se s ní, což Hev opětovala s nadšením jí vlastním. Řekla, že je to typická fena s úžasným temperamentem, dala nám VÝBORNOU a já už jsem byla spokojená. Pak nás ještě společně s jednou fenkou nechala běhat dokola a dlouho se rozhodovala, které z nás udělí první místo. My jsme nakonec získaly nádherné ocenění VÝBORNÁ 2.

 

Sárča byla ve třídě otevřených sama, takže jsme měly prostor a mohly si vystavování pořádně  užít. Jak už jsem si stačila uvědomit, každému rozhodčímu se líbí pouze jedna z holek, protože jsou typově strašně moc jiné. Dneska více zapůsobila Heavy. Sárča se snažila, dostala moc pěkný posudek, ale rozhodčí mi řekla něco ve stylu, že sice ví, že stojaté ucho je ve standartu a není to vada, ale že jí se prostě merle a takové uši nelíbí...no, to je mi líto, přesto jsme ale dostaly známku VÝBORNÁ 1, VÍTĚZ TŘÍDY, takže i tady jsem spokojená.

 

Jsem moc ráda, že holky dopadly tak jak dopadly, jen škoda, že Heavy není o měsíc starší:). To by totiž byla sama v mezitřídě a o Krajského vítěze by proti sobě nastoupila Sárča s Hev, a to by teda byla sranda :D.

 

Fotky:

https://vasickovakatka.rajce.idnes.cz/KVP_Zebetin_2011

(odkaz zkopírujte do vyhledávače)

 

Posudky holek najdete v příslušných sekcích Výstavy.


Kačka+Sárča&Heavy